Sremska Mitrovica – U Beogradu je juče svečano otvoren 46. Međunarodni sajam turizma, koji će trajati od 20. do 23. februara. Ovaj prestižni događaj predstavlja najvažniji skup u oblasti turizma u regionu, okupljajući brojne učesnike iz različitih sektora – od turističkih organizacija, agencija, do privrednika koji svojim uslugama i proizvodima doprinosi razvoju turističke ponude.
Turistička organizacija Grada Sremska Mitrovica predstavila je svoju bogatu turističku ponudu na štandu Turističke organizacije Vojvodine. Posetioci su imali priliku da se upoznaju sa kulturno-istorijskim nasleđem grada, prirodnim lepotama, kao i manifestacijama koje svake godine privlače sve veći broj turista, kako iz zemlje, tako i iz inostranstva.

Štand je obišao veliki broj istaknutih gostiju, među kojima su bili predstavnici Ministarstva turizma i omladine, kao i pokrajinski sekretar za privredu i turizam. Ova poseta omogućila je konstruktivan dijalog, tokom kojeg su postignuti dogovori o budućoj saradnji i podršci, sa ciljem daljeg unapređenja turizma u Sremu i šire. Razgovarano je o strategijama koje mogu doprineti povećanju broja posetilaca, kao i podizanju kvaliteta turističke ponude ovog regiona.

Jedan od ključnih aspekata modernog turizma, koji je takođe istaknut tokom sajma, jeste digitalizacija. Turistička organizacija Grada Sremska Mitrovica aktivno radi na implementaciji savremenih digitalnih rešenja koja će turistima omogućiti lakši pristup svim potrebnim informacijama. Razvija se inovativna digitalna platforma koja će posetiocima omogućiti bolje planiranje i organizaciju boravka u Sremskoj Mitrovici, čime će se unaprediti ukupno turističko iskustvo i olakšati snalaženje u gradu.
Međunarodni sajam turizma u Beogradu i ove godine ostaje značajna prilika za promociju turističkog potencijala Srbije, kao i za uspostavljanje novih poslovnih partnerstava. Sajam je platforma za razmenu iskustava, razvoj novih ideja i predstavljanje najnovijih trendova u turizmu, što doprinosi daljem razvoju ovog sektora i jačanju konkurentnosti na domaćem i međunarodnom tržištu.