ZA I PROTIV: Zašto neki Mitrovčani rado kupuju u „Lidlu“, a pojedini ne

Od strane Ozon
2 komentari

SREMSKA MITROVICA. Od kada je „Lidl“ 2019. godine otvorio svoje prodajne objekte, u njima je uglavnom gužva, a kako kažu, mnogi građani Sremske Mitrovice, razlog su niske cene pojedinih proizvoda ali i proizvoda koji ne mogu da kupe u drugim prodavnicama.

Karakteristični su i po tome što organizuju nedeljne akcije koje startuju svakog četvrtka i ponedeljka , a mnogi ističu da su zanimljiva i tematska sniženja kada po nižim cenama mogu da se kupe namirnice koje predstavljaju kulinarski neku zemlju, a od pre nekoliko meseci i domaće kvalitetne marke, koje su, kako kaže, na žalost često skuplje od redovne prodajne cene nekih drugih „Lidl“ proizvoda. 

Mnogi smaraju kako su „Lidlove“ trgovinske marke, poput , „Argus“, „Castello“ ili „Cien“ poprilično dobrog kvaliteta i to je još jedan od razloga što mnogi pazare baš u ovom prodajnom lancu. 

Mitrovčanka Danijela navodi da, od kada se otvorio „Lidl“ u Sremskoj Mitrovici, u druge radnje i ne ide, jer smatra da pri kupovini može da uštedi. 

– Kupujem sve što mi je potrebno za domaćinstvo– maslac, sirevee, šunke, slanine, paštete, jogurt… U Lidlu kupujem i kafu, tartar sos, kečap, smrznuto povrće , uglavnom, za moj novčanik Lidl je dobar izbor.

Sličnog je mišljenja i Radmila koja kaže da najviše odlazi u ovaj trgovinski lanac zbog pekarskih proizvoda koji su, prema njenom mišljenju, najlepši i najukusniji, jedino što kada kupujem  često kupim i ono što mi ne treba . 

Marija je takođe „fan“ Lidla. Ona kaže da u ovoj prodavnici voli azijske začine i umake koji su jeftiniji nego u drugim marketima, a i smatra da imaju mnogo veći izbor pomenute robe. 

Njihov paradajz pelat je skoro pa upola jeftiniji nego u drugim radnjama. Redovno kupujem razne vrste testenina, koje su takođe ovd jeftinije –  kaže ova Mitrovčanka.

Međutim, ima i sugrađana koji se ne slažu sa ovim, te smatraju da u „Lidlu“ prodaju, po njihovom mišljenju namirnice lošeg kvaliteta, pa ne žele da kupuju. Mnogi kao razlog navode, prevoz. Nemaju automobil, pa ne mogu do „Lidl“ marketa. kupuju u najbližim prodavnicama.

– Kupujem uglavnom u „Rodi“, tu u blizini stanujem, nisam ni razmišljao da idem do „Lidl“ prodavnice, jer skoro nikada nemam potrebu za većom količinom namernica, kaže jedan naš sugrađanin.

Naš sugrađanin Marko objašnjava kako je samo jednom u životu ušao u „Lidl“ i nikad više. Prema njegovim rečima, imao je loše iskusto i to je jedini razlog. 

Blaža je jednom u životu otišao u „Lidl“ i kako ističe, nikad više. 

–  Bio sam sa ženom kada smo kupili pileće karabatke. Rok upotrebe je bio dobar ali kada smo došli kući i izvadili meso, sa donje strane i to one koja se ne vidi u radnji, piletina je bila zelena. Tad sam bio i nikada više.

Milan kaže da im je meso „strašno loše“ i da ga ne kupuje bez obzira na to što je niže cenovne kategorije. 

– Odlazim u „Aman“, tamo kupim kućnu hemiju, u par jeftinih prodavnica kojih ima u gradu, kupujem slatkiše a meni lično je „Maxi“ jeftin, pa tamo pazarim sve ostalo, osim mesa, jer se uz roditelje, njihovu pomoć puni kućni zamrzivač. Čuo sam od prijatelja koji redovno pazare u „Lidl“ prodavnici da kažu da su zadovoljni. Ja ne odlazim u „lidl“ –  kaže naš sugrađanin Petar. 

Kada je kupovina u „lidl“ hiper marketu u pitanju, mitrovčani uglavnom strpljivo čekaju u redovima, čini se da je jedina zamerka na sveže meso.

Kompanija Lidl, kao deo nemačke Švarc grupe (Schwarz Gruppe), predstavlja jednog od vodećih prehrambenih trgovinskih lanaca u Nemačkoj i Evropi. Posluje u 32 zemlje širom sveta, sa oko 11.550 prodavnica, kao i više od 200 logističkih centara i skladišta u 30 zemalja sveta.
Lidl je u Srbiji svoje prve prodavnice otvorio u oktobru 2018. godine i trenutno ima 57 prodavnica u 34 grada širom zemlje. Imamo dugoročne planove sa ciljem da potrošačima širom Srbije ponudimo jedinstveno iskustvo kupovine i najbolji odnos cene i kvaliteta, po čemu smo prepoznati u svetu. Na osnovu sertifikovanja od strane Top Employers Institute za najboljeg poslodavca, Lidl je nosilac sertifikata „Top Employer Serbia“ i „Top Employer Europe“ za 2021. i 2022. godinu.

Možda Vam se svidi i

2 komentari

Mima 05.02.2023. - 9:18 am

Meso u Lidlu je pocelo da ima neki neprijatan miris i ukus
Povrce i voce je sve losije
U pocetku je vredelo ici ali sad ne

Predrag Popovic 09.02.2024. - 11:13 am

Roba na akciji a nema je u prodaji ( usisivač, poštansko sanduče itd) ili ima jedan dva sata a onda nema do kraja akcije (ulje od semena bundeve itd)
Gužve na kasama su velike ne obraća se pažnja na kupce,naročito starije i mame sa malom decom.
Cene su solidne.

Komentari su zatvoreni.