Sremska Mitrovica – Putnici koji koriste usluge Srbija voza suočavaju se s nepredviđenim problemom – skupljim kartama ukoliko ih ne kupe pre ulaska u voz. Redakciji se od jutros javljaju uznemireni građani zbog zatvorenih šaltera i pretnji od strane konduktera.
„Kartomata nema, šalter ne radi, a kondukter preti da će nas izbaciti i zvati policiju„, priča jedan putnik, muškarac, koji je putovao na relaciji Sremska Mitrovica – Šid. „Nemam više novca nego što je cena karte. Nije moja krivica što šalter ne radi. Znam da mogu kupiti kartu onlajn, ali ja ne znam da koristim telefon na taj način,“ dodaje on, uznemiren što je morao platiti 500 dinara više.
„Kondukter je prvo pretio da će nas izbaciti iz voza jer se doplatna karta mora platiti. Na njegovoj aplikaciji je pisalo da šalter u Sremskoj Mitrovici radi, dok smo mi videli da je zatvoren,“ objašnjavaju putnici.
Voz na ovoj relaciji sinoć je kasnio 30 minuta, dok je jutarnji voz u 8.20 časova imao kašnjenje od oko dvadeset minuta. Prema informacijama koje su nam preneli putnici, blagajna železničke stanice jutros je bila zatvorena. Roletna je bila spuštena, što su putnici zatekli prilikom dolaska.
„Očekujem da šalter radi ako već postoji kazna za one koji ne kupuju doplatne karte. Nekoliko ljudi je jako uznemireno zbog svega ovoga, nije malo 500 dinara“, dodaje starija putnica.
Prema rečima putnika, povratne karte takođe predstavljaju problem. „Ako kupuješ povratnu kartu, moraš naglasiti kojim vozom se vraćaš, jer je ona vezana za određeni voz u određeno vreme“, tvrdi jedan od njih.
Sa svoje strane, Srbija voz apeluje na putnike da karte kupuju putem mobilnih aplikacija ili na šalterima kako bi izbegli dodatne troškove. Iako na ovaj način mogu ostvariti popust od 10%, mnogi putnici i dalje preferiraju kupovinu karata na šalterima. Međutim, danas u Sremskoj Mitrovici, šalter je zatvoren, a putnici nailaze na zatvorena vrata i spuštene roletne.
Cena karte za relaciju Sremska Mitrovica – Šid, koja na šalteru košta 220 dinara, može dostići čak 720 dinara ukoliko se kupuje kod konduktera u vozu. Srbija voz apeluje na putnike da planiraju putovanje unapred i koriste mobilne aplikacije kako bi izbegli dodatne troškove, ali mnogi stariji putnici ne koriste tehnologiju i smatraju da ovakva situacija stvara dodatne neprijatnosti.
„Smatram da građani ne treba da dolaze u ovakve situacije. Doplatnu kartu treba naplatiti, u redu je, ali šta sa nama koji ne koristimo te moderne telefone?“, pita se jedan od uznemirenih putnika.
Muke sa voznim kartama: Putnici u problemu zbog zatvorenih šaltera – Ozon Media