Mitrovčani među putnicima koji su čekali na aerodromu nakon otkazivanja leta za Istanbul

Od strane Ozon
1 komentar
Sremska Mitrovica – Putnici koji su sinoć trebali da otputuju kompanijom „AJet“ za Istanbul sa aerodroma Nikola Tesla, umesto planiranog leta, završili su smešteni u hotelima. Njihov let, prema rečima putnika, otkazan je nakon višesatnog čekanja, a neprijatnosti su se nastavile i nakon toga.

Jedan od putnika iz Sremske Mitrovice, koji je bio na letu za Istanbul, izneo je detalje neugodnog iskustva. „Trebalo je oko 14:35 sati da poletimo, ali je let u startu kasnio dva sata, a niko nam nije rekao zašto. Posle toga su nas konačno pustili u avion i u avionu su nas držali još dva sata. Došli smo na aerodrom u 12:00 sati“, ispričao je putnik, naglašavajući da se čekanje nastavilo i u narednim satima.

„Objavljuju na razglasu da je problem u točenju goriva, ali posle nekoliko sati provedenih u čekaonici dižu nas na noge i tu čekamo u redu za ukrcavanje. Posle oko tri sata kašnjenja ukrcavaju nas u avion, u kom iz nepoznatog razloga čekamo još dva sata“, dodao je.

Dalje je opisao dodatne probleme tokom čekanja: „Nakon nekog vremena optužen je jednog od putnika za agresivno ponašanje. Pozvali su policiju, koja je intervenisala i odvela čoveka. Posle toga, svi smo bili namučeni, gladni i žedni, očekujući da se situacija reši, ali ništa se nije promenilo.“

Putnici su na kraju morali da izađu iz aviona, ne znajući šta dalje. „Morali smo da izađemo iz aviona, a dalje nismo znali ni gde da idemo ni šta da radimo. Ponovo smo prošli pasošku kontrolu, došli na šalter gde nisu znali da nam kažu ništa. Nisu znali ni zašto avion nije poleteo, ni zašto smo proveli dva sata u njemu, i dva sata više na gejtu. Nisu znali ni da nam kažu šta će dalje biti, već samo da je let otkazan“, istakli su.

Nakon iskrcavanja, putnici su bili dezorijentisani, bez informacija o povratnim kartama i sledećim koracima. „Obaveštavaju nas da moramo napustiti avion jer im je isteklo ‘radno vreme’ u kom mogu leteti. Potom nas pustaju da tumaramo po aerodromu bez ikakve informacije od 18:00 do 21:20 časova. Prve informacije su nam dali uz sendvič oko 20:00 časova. Saopštili su nam da ćemo biti smešteni u hotelima u Beogradu i raspored ko je u kom hotelu dobijamo kada su dovezli autobus po nas. Odlazimo u hotel ‘Srbija'“, navodi Mitrovčani.

Let iz Beograda do Istanbula trebalo je da obavi kompanija „AJet“, koja se do skora zvala „AnadoluJet“, a vlasnik kompanije je „Turkish Airlines“.

Možda Vam se svidi i

1 komentar

Srem 11.05.2024. - 5:22 pm

Prosle godine,let Eisy Jet a za Zenevu je pomeran citavo posle podne i veče.Da bi nam konačno negde oko 20h rekli da mozemo da izmemo let za ZRH,gde naravno više nije bilo toliko slob9dnih mesta da bi se ukrcali.Osim toga karta je bila pet puta skuplja.Niko nam naravno nije ponudio hotel, već je bilo,snadji se kako znas i umeš.Razlog otkazivanja leta je bio neki miris u letelici

Komentari su zatvoreni.