Izgradnja Fruškogorskog koridora, sa najdužim tunelom u Srbiji ispod Iriškog venca, ulazi u ključnu fazu. Ministarstvo građevinarstva objavilo je nove fotografije unutrašnjosti tunela, otkrivajući napredak od 37% do sada. Planirano je da radovi budu gotovi do 2026. godine, što će omogućiti povezivanje Novog Sada i Rume.
Foto: Ministarstvo građevinastva, saobraćaja i infrastru
Foto: Ministarstvo građevinastva, saobraćaja i infrastru
Tunel će se sastojati od dve cevi, ukupne dužine sedam kilometara, a kineska kompanija CRBC zadužena je za ovaj ambiciozni poduhvat. Važno je napomenuti da se radovi izvode uz poštovanje strogih standarda bezbednosti i okoliša, s obzirom na zabranu korišćenja dinamita u Nacionalnom parku Fruška gora.
Ministar Goran Vesić obišao je radove i rekao da je u ovom trenutku završeno nešto oko 37 odsto.
Sam Fruškogorski koridor, vredan 606 miliona evra i planiran kao brza saobraćajnica sa po dve saobraćajne trake po smeru, trebalo bi da bude završen do proleća 2025. godine.
„Ovo znači da će prema predviđenoj dinamici radovi biti gotovi do 2026. godine, a ceo koridor spojen sa Novim Sadom, uključujući i most kod Petrovaradina“, rekao je on.
Osim povezivanja Novog Sada i Rume, ovaj projekat ima za cilj rasteretiti šume Nacionalnog parka i smanjiti intenzitet saobraćaja u naseljenim područjima. Takođe, pruža važne veze sa drugim auto-putevima, olakšavajući transport teškog tereta i poboljšavajući vezu Vojvodine sa zapadnom Srbijom, Rumunijom i Bosnom i Hercegovinom.
Sistem bezbednosti, sa kontrolnim centrom za nadgledanje saobraćaja u tunelu i praćenje nivoa zagađenja, deo je sveobuhvatnog plana kako bi se osigurala sigurna vožnja kroz ovaj tunel, prateći visoke standarde bezbednosti RAPT.
1 komentar
Ima ovde još da se radi ! A već se kasni 2 godine
Komentari su zatvoreni.