Upoznajte kampanju „Lep Gest“ kompanije LG Electronics: Unapređenje uređaja i širenje humanosti u Srbiji
SREMSKA MITROVICA. Kompanija LG Electronics pokreće inovativnu kampanju „Lep Gest“ koja će se održati u nekoliko gradova u Srbiji od 23. maja do 14. juna. Glavni cilj ove kampanje je unapređenje korisničkog iskustva vlasnika LG uređaja, ali i promocija zajedništva i humanosti, istaknuto je iz kompanije.
Tokom trajanja kampanje, vlasnici LG uređaja koji imaju neoptimalan rad (TV/AV uređaji, mašine za pranje i sušenje veša, frižideri) imaće priliku da provere stanje svojih aparata sa stručnim timom. Ovo će im omogućiti da reše eventualne probleme i poboljšaju performanse svojih uređaja.
U okviru kampanje „Lep Gest“, građani će biti pozvani da podele svoje lične primere lepih gestova na društvenim mrežama, koristeći hešteg #LGLEPGEST. Na taj način će se nastaviti niz dobrih dela i promovisati humanost među ljudima. Uz to, kompanija LG će donirati kućne aparate sigurnim kućama u svakom od gradova koje će posetiti, pružajući podršku onima kojima je najpotrebnija.
Karavan lepih gestova kompanije LG posetiće pet gradova u Srbiji: Vranje, Niš, Sremsku Mitrovicu, Sombor i Zrenjanin. U Sremku Mitrovici LG stiže 31. maja, lokacija uskoro.
Zainteresovani građani koji žele da provere ispravnost svojih uređaja mogu se javiti na telefon korisničke službe 011/36 30 500, kako bi proverili da li ispunjavaju uslove i zakazali termin za pregled svojih TV i AV aparata, bele tehnike ili monitora. Ova mogućnost se odnosi na sve LG uređaje kupljene nakon 1. januara 2018. godine, bez obzira na istek redovne garancije, kao i na uređaje koji su još uvek pod garancijom, pod uslovom da nemaju fizička oštećenja. Ukoliko se utvrdi da je uređaj moguće popraviti, kompanija će izvršiti besplatno popravku.
Korisnici društvenih mreža će imati priliku da podeljuju svoje lične lepe gestove korišćenjem heštega #LGLEPGEST, a najbolji među njima će biti nagrađeni specijalnim nagradama.
Kompanija LG Electronics kroz ovu kampanju želi da pokaže svoju posvećenost korisnicima, unapredi njihovo iskustvo i pruži podršku lokalnim zajednicama u kojima posluje.