FOTO Nacrt prostornog plana trasa magistralne pruge podeljene na pet poddeonica

Od strane Ozon
0 komentari

Sremska Mitrovica. – Pokrajinski sekretarijat za urbanizam i zaštitu životne sredine stavlja na javni uvid Nacrt Prostornog Plana za područje posebne namene (PPPPN) infrastrukturnog koridora železničke pruge Beograd-Šid-Hrvatska, obuhvatajući deonice Stara Pazova-Golubinci-Šid i železničke pruge Inđija-Golubinci.

Ovaj plan ima za cilj modernizaciju i rekonstrukciju deonice Stara Pazova-Ruma-Šid-državna granica Hrvatske, uz formiranje dvokolosečne magistralne pruge za obostrani mešoviti (putnički i teretni) saobraćaj sa projektovanom brzinom vozova do 200 km/h. Deonica pruge Inđija-Golubinci projektovana je kao dvokolosečna, sa brzinama od 120 km/h, kao najracionalnijim rešenjem.

Trasa magistralne pruge se deli na pet poddeonica:

  1. Poddeonica 1 (Golubinci-Ruma): Dužine 18,9 km, projektovana brzina 200 km/h. Ovde su predviđena 6 denivelisanih ukrštanja.
  2. Poddeonica 2 (Ruma-Sremska Mitrovica): Dužine 16,7 km, projektovana brzina 200 km/h (izuzimajući zonu stanice Ruma gde je projektovana brzina 160 km/h). Na ovoj deonici planirano je 5 denivelisanih ukrštanja.
  3. Poddeonica 3 (Sremska Mitrovica-Šid-Državna granica): Dužine 41,4 km, projektovana brzina 200 km/h (izuzimajući zone stanica Sremska Mitrovica gde je projektovana brzina 120 km/h i stanice Šid gde je projektovana brzina 160 km/h). Na ovoj deonici predviđena su 14 denivelisanih ukrštanja.
  4. Poddeonica 4 (Inđija-Golubinci): Dužine 2,7 km, projektovana brzina 160 km/h. Ovde nisu predviđena denivelisana ukrštanja sa infrastrukturom.
  5. Poddeonica 5 (Stara Pazova-Golubinci): Dužine 7,1 km, projektovana brzina 120 km/h. Na ovoj deonici planirana su 2 denivelisana ukrštanja tipa galerije.

Osim toga, planira se izgradnja žičane zaštitne ograde duž cele trase, uključujući stanice, kako bi se sprečila potencijalna opasnost od divljači. Posebna pažnja posvećuje se dizajnu nadvožnjaka koji služe za prelaz divljači iznad infrastrukture.

Ovaj Nacrt Prostornog Plana ima za cilj optimizaciju infrastrukture železnice i modernizaciju koridora u skladu sa potrebama brzine i sigurnosti, uz poseban naglasak na zaštiti životne sredine i očuvanju prirode. Plan takođe podrazumeva modernizaciju železničkih stanica duž trase.

Sve planirane promene biće na javnom uvidu kako bi se omogućila šira društvena diskusija i prikupili komentari i sugestije relevantnih aktera pre daljih koraka u realizaciji ovih značajnih infrastrukturnih projekata.

Možda Vam se svidi i