Elektronsko fakturisanje će postati novi standard u poslovanju cele privrede, a koji je prošle godine utvrđen Zakonom o elektronskom fakturisanju. Prelazak na sistem elektronskog fakturisanja predviđen je po fazama. Prva faza je počela 1. maja 2022. godine, a odnosi se na: – izdavanje elektronske fakture od strane privatnog sektora prema javnom sektoru;- izdavanje elektronske fakture od strane javnog sektora prema javnom sektoru;- prijem i čuvanje elektronskih faktura (odnosi se na javni sektor). Od 1. jula 2022. godine nastupa naredna faza koja podrazumeva: – prijem i čuvanje elektronskih faktura koje važi za privatan sektor;- izdavanje elektronske fakture subjektu privatnog sektora od strane javnog sektora. Obaveza slanja i čuvanja elektronskih faktura za celu privredu počeće da važi 1. januara 2023. godine. S obzirom na to da je nakon prve faze početka implementacije novog modela fakturisanja nastupio veliki broj dilema i pitanja, kompanija Moj-eRačun je odlučila da organizuje niz vebinara kako bi pomogla celokupnoj privredi da se adaptira na elektronski sistem fakturisanja. Sledeći vebinar će se održati 27.05.2022. i to će biti PRVI BESPLATAN TRENING O E-FAKTURISANJU. Stručni tim iz kompanije Moj-eRačun će uživo prezentovati kako izgleda novi proces elektronskog fakturisanja kroz računovodstveni softver. Prijave za webinar su na ovom linku. Pogledajte besplatnu video edukaciju Webinar E-Fakture U Praksi (20.05.2022.)
We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. If you continue to use this site we will assume that you are happy with it.Ok