Do 21. februara otvoren je konkurs za idejna rešenja za naziv i logo brzih vozova u Srbiji.
Kako je saopštio „Srbija voz“, brzi voz koji će od marta saobraćati na relaciji Beograd-Novi Sad samo je jedan od vozova koji će u budućem periodu povezivati i druge gradove u Srbiji i susedne zemlje.
Pobedničko rešenje konkursa koje organizuje „Srbija voz“ pod nazivom „Pusti inspiraciju da te vozi“, odnosno naziv i logo voza, biće deo novog brenda kojim će se ti vozovi razlikovati u odnosu na vozove koji saobraćaju manjom brzinom ili u toku vožnje imaju više stanica.
Stručni žiri koji će odabrati pobedničko rešenje čine predstavnici kreativne industrije Srbije: Ivan Stanković, jedan od najvećih autoriteta u oblasti marketinga u regionu, Nataša Filipović, direktorka kreativne agencije Ovation, Nebojša Babić, vizuelni umetnik i fotograf, glumac Petar Strugar, ambasador platforme „Srbija stvara“ i Milorad Milinković, reditelj. Pobedničko rešenje će biti proglašeno 3. marta. Pobednička ideja biće nagrađena sa milion dinara.
Na konkurs se mogu prijaviti domaća fizička i pravna lica, pri čemu je neophodno ispuniti sve uslove navedene na sajtu www.pustiinspiracijudatevozi.rs.