Pošta Srbije saopštila je u četvrtak da je otkriven novi pokušaj zloupotrebe logotipa i imena Pošte kojim se građanima putem lažnih i prevarnih SMS i „Whats app“ poruka sugeriše da treba da izvrše određenu uplatu u cilju podizanja izvesne pošiljke.
Poruke sadrže link ka stranici koja nije u vlasništvu Pošte Srbije, a na kom se traži uplata novca putem platnih kartica, navodi se u saopštenju.
Pošta Srbije je istakla da nikada na ovaj način nije komunicirala sa svojim korisnicima i da ukoliko dobiju poruke slične sadržine ne postupaju na način kako se traži od njih. Otkrivena prevara je odmah prijavljena Nacionalnom CERT-u Srbije.
U cilju edukacije i pomoći građanima otvorena je i stranica na korporativnom sajtu Pošte Srbije, a ukoliko postoje bilo kakve nedoumice, Кontakt centar čiji su brojevi telefona 0700 / 100-300 i 011 / 3607-788 je raspolaganju radnim danima od 8 do 20 časova i subotom i nedeljom od 8 do 15 časova.
Pošta je savetovala građanima da budu dodatno oprezni, da ne otvaraju linkove u primljenim porukama i da ne unose svoje podatke.