Potpisivanje ugovora o franšizi između francuske Accor grupe i domaće Promont Grupe, čime će, prema saopštenju Privredne komore Srbije (PKS), hotel Fruške Terme postati prvi Mövenpick hotel u našoj zemlji, postaviće ovaj banjski kompleks na turističku mapu sveta.
Mövenpick je deo grupacije Accor s više od 5.300 hotela i 10.000 ugostiteljskih objekata u 110 zemalja.
Novi hotel će u ponudi imati vrhunski opremljene sobe i apartmane (ukupno 201 smeštajnu jedinicu) modernog, savremenog dizajna i premijum kvaliteta. Sve sobe sa balkonima gledaju na Banju Vrdnik, banjsko mesto sa jakim nasleđem iz rimskog doba i Nacionalni park Fruška gora, najstariji nacionalni park u Srbiji.
Ova veličanstvena destinacija nalazi se na samo 30 minuta vožnje automobilom od međunarodnog aerodroma Beograd, datira iz rimskih vremena i simbolizuje savršeno mesto susreta luksuza i prirode.
Predsednik Privredne komore Srbije Marko Čadež izjavio je uoči potpisivanja ugovora o franšizi između dve kompanije da će nova ulaganja u Fruške Terme omogućiti da ovaj kompleks na Fruškoj Gori, u koji je do sada Promont Grupa uložila 70 miliona evra, postane jedan od najvećih uloga u zajedničku turističku ponudu Otvorenog Balkana, ali i važan adut za dobijanje organizacije specijalizovane svetske izložbe „Beograd Expo 2027“.
„Dolazak Accor Grupe u Srbiju i ulazak na Fruške Terme jeste stavljanje ovog, jednog od najvećih i najlepših spa kompleksa u regionu, na turističku mapu sveta“, naglasio je Čadež.
Accor Grupa zapošljava 270.00 ljudi, ima 40 brendova i 5.300 hotela u najrazličitijim krajevima sveta, a u Srbiji je prisutna od ranije sa nekoliko brendova, poput hotela Mama Shelter i Mercure Belgrade Excelsior.
„Sada, Accor u velikom stilu dolazi u Srbiju. Ovo je zaista velika stvar za region, Frušku goru, ali i za Beograd i Novi Sad, koji su na samo pola sata, odnosno 45 minuta udaljeni odavde. Želeo bih da pozovem sve ljude iz Srbije i regiona da posete Fruške Terme jer one mogu da budu fenomenalan deo zajedničke turističke ponude Otvorenog Balkana“, kaže Čadež.
Naveo je i da će dolazak francuske kompanije značajno uticati i na turističku industriju Srbije.
„Kada potrošite jedan evro u turizmu, to donosi još tri dodatna evra potrošena u drugim oblastima koje su vezane za turizam, poput građevinarstva i proizvodnje hrane, i time najrazličitiji sektori privrede profitiraju“, ocenio je on.
Ono što je specifično za Fruške Terme je, kako kaže, to da je domaća Promont Grupa u početku poslovanja bila mala porodična kompanija koja je uspela da od jednog hotela, Premier Aqua, izgradi veliki kompleks Fruške Terme, u koji danas dolaze ne samo gosti iz regiona, već i Evrope i celog sveta.
Do sada je u kompleks Fruške Terme uloženo više od 70 miliona evra.
„To je zaista velika investicija. Fruške terme postaju sa ovim partnerstvom deo svetske turističke ponude na najvišem nivou. To je ono što treba da raduje i sve građane koji žive u blizini Fruške gore. Takođe, Fruške Terme su jedan od dobrih aduta za dobijanje organizacije svetske izložbe u Srbiji ‘Beograd Expo 2027’, čiju kandidaturu sam predstavio u Parizu“, naveo je Čadež.
PKS/Ozon