Zmajevci će od ove godine imati i zvaničan dokument koji vrednuje njihovo učešće u dvojezičnoj nastavi. U projektu koji obuhvata bilingvalna odeljenja, a koji se u Zmajevoj školi realizuje od 2011. godine, prvi put se na ovaj način organizuje testiranje znanja engleskog jezika na kraju osmogodišnjeg školovanja.
Britanski savet je ponudio testiranje učenika bilingvalnog odeljenja VIII4 koji žele da provere nivo znanja engleskog jezika kroz Aptis test za tinejdžere ( Aptis for Teens ). Testirane su sve četiri jezičke veštine ( čitanje, pisanje, slušanje i govor) preko onlajn platforme.
Nakon višesatnog rada, rezultati su više nego odlični. Kod svih učenika procenjeno je da su veoma unapredili znanje jezika kroz nastavu matematike i geografije, kao i učešćem u mnogobrojnim projektima i vannastavnim aktivnostima.
Razgovor sa astronautima, saradnja sa predstavnicima škola iz Španije, Finske, Poljske, Norveške, Rusije, brojne aktivnosti u sklopu Erasmus+ i eTwinning programa, na kraju i konačna procena da iz ove škole izlaze sa B2 ili C1 nivoom znanja engleskog jezika, dokaz su i nastavnicima i roditeljima da nikad ne treba odustajati od mogućnosti da se detetu u svakoj prilici pruži mogućnost usavršavanja veština koje zahteva obrazovanje u 21. veku..