Dok nadležni u Telenoru svoju odluku o podizanju cena usluga mobilne telefonije za 6,93 odsto od 9. decembra pravdaju rastom troškova poslovanja, stručna javnost to gleda kao odgovor kompanije na inflatorni udar, dok potrošači smatraju da je to novi namet na njihova pleća, donet bez valjanog ekonomskog osnova.
Telenor je naime ovih dana putem sms poruke, svoje korisnike obavestio o povećanju cena usluga u mobilnoj telefoniji.
Drugi mobilni operatori u Srbiji pak nemaju nameru da, bar u ovom trenutku, slede primer svog konkurenta.
– Telekom Srbija ne planira korekcije cena svojih usluga u skorije vreme – piše Danas.
– Sa dolaskom A1 brenda na tržište Srbije najavili smo da se postojeće cene proizvoda i usluga neće menjati. A1 Srbija za sada nema u planu korekcije cena – stoji u odgovoru od ovog operatera.
Efektiva: Korisnik može da vrati ili otkupi dobijeni telefon
U udruženju potrošača “Efektiva” ističu da u slučaju raskida ugovora korisnik Telenoru vraća uređaj koji je od njega dobio a operator njemu mora da vrati novac koji mu je dat do tog trenutka. Druga opcija je otkup uređaja po ceni iz ugovora.
Na Fejsbuk stranici tog udruženja naglašava se da prema Zakonu o obligacionim odnosima, kada dođe do raskida ugovora, ugovorne strane imaju pravo da potražuju ono što su dale jedna drugoj. “Efektiva” je nezadovoljne korisnike Telenora, koji žele da raskinu ugovor sa tom kompanijom zbog povećanja cene usluge mobilne telefonije, savetovala da sa tim ne žure već da sačekaju precizno uputstvo koje će to udruženje objaviti sa obrascem za raskid. Korisnicima je poručeno i to da raskid ugovora obavezno treba da bude u pisanom obliku.