Iako je država prekjuče uplatila novac za sve građane koji imaju pravo na 30 evra pomoći, mnogi i dalje nisu dobili svoj novac. I nisu u pitanju pojedinci
Evo šta treba uraditi ukoliko vam još uvek nije stiglo 30 evra od države
Medijskim redakcijama javljali su se građani koji znaju i po nekoliko ljudi kojima su u banci danas rekli „Uplata još nije legla“.
Tim povodom obratio se i ministar finansija Siniša Mali koji je rekao da postoji rešenje i adresa na koju se treba javiti.
- Građani koji u prethodna tri dana nisu dobili 30 evra, a bili su prijavljeni, i u aprilu dobili prvih 30 evra, problem treba da prijave preko portala Uprave za trezor na adresi idp.trezor.gov.rs – rekao je Mali.
Kada je reč o vremenskom ograničenju za podizanje novca, odgovor ministra finansija je bio da vremenskog organičenja za to nema.
Građanima koji su u aprilu dobili novac kod jedne banke a u međuvremenu su račun ugasili, novac se uplaćuje na namenski račun koji im se otvara u banci u kojoj su u međuvremenu ugasili račun.
Građanima koji su u periodu od aprila do novembra menjali lične karte, ta promena ne utiče na isplatu, jer su u registru zavedeni sa starom ličnom kartom, ali ako imaju problem, mogu takođe da ga prijave preko portala Uprave za trezor.
Ukoliko dakle, prethodnih dana niste dobili 30 evra, a jeste isto toliko u aprilu, možete da uradite sledeće. Na sajtu idp.trezor.gov.rs imate opciju PRIJAVA PROBLEMA.
Tu je potrebno da upišete svoje ime i prezime, JMBG, broj lične karte, svoju imejl adresu, broj telefona, kao i „tip korisnika“ tj. da istaknete da li ste penzioner ili neka od ostalih kategorija. Nakon toga dobićete i adekvatan odgovor.
Kamatica