Sremska Mitrovica – Intenzitet radova na izgradnji podvožnjaka na ukrštanju magistralne pruge Beograd – Šid – državna granica i lokalnog puta u Fruškogorskoj ulici je u znatnoj meri smanjen, a zbog čega je to tako za Ozon media objasnio je Saša Bugadžija, načelnik Gradske uprave za infrastrukturu i imovinu.
„Što se tiče podvožnjaka u poslednje vreme radovi su malo utihnuli, što su i građani sami primetili, ali to je samo zato što čekamo sredstva koja je obezbedila Uprava za kapitalna ulaganja Autonomne pokrajine Vojvodine. Jednostavno, oni imaju svoje procedure i zahteve koje mi moramo da ispunimo i ispoštujemo, jer 80 miliona koliko nam je odobreno od strane Uprave je zaista značajna suma novca i sve što uradimo mora biti po zakonu i propisima“, objašnjava Bugadžija.
Prema njegovim rečima ponovo intenziviranje radova moguće je za nekih mesec dana, a sve do tada vršiće se pripreme na pristupnim saobraćajnicama i kružnim tokovima.
„Sama kontura podvožnjaka je završena, izašli i na jednoj i na drugoj strani i sa njim i sa biciklističkom i pešačkom stazom. Urađeni su oni najteži betonski radovi, da podsetim, podvožnjak je probijen još krajem februara meseca, sada treba samo da budemo malo strpljivi, jer radovi koji nam predstoje su dosta lakši i brže će se realizovati“, nastavlja Bugadžija i nabraja de će radovi u budućnosti obuhvatati izgradnju pristupnih saobraćajnica, atmosferske kanalizacije, postavljanje putne signalizacije, rasvete.
Načelnik je, kaže, zadovoljan kako su se radovi na ovoj kapitalnoj investiciji do sada odvijali.
„Nabitnije je da svi budemo zadovoljni, ja znam da su naši građani već nestrpljivi i da bi svi bi želeli da se što pre završi sa radovima, međutim kada se dobiju ovako velika sredstva kolika smo mi dobili onda ljudi moraju da shvate i prihvate činjenicu da se određene stvari moraju ispoštovati. Moramo imati razumevanja, radovi će se malo odužiti, ali svakako nisu stali i napredujemo iz dana u dan“, kaže načelnik i dodaje da je kvalitet dosada izvedenih radova na vrhunskom nivou, te da su kontrole iz Železnica Srbije i iz Vlade Autonomne pokrajine Vojvodine česte, ali da su i njhove ocene radova jako dobre.
U narednom periodu, po intenziviranju radova na gradilištu će biti angažovano nekoliko firmi, a već sada je odabrana jedna koja će pored lokalnih nadzora raditi koordinaciju na terenu, kao i jedna koja će se baviti zaštitnim, preventivnim merama obzirom da se radi se na gradilištu koje je otvoreno i gde postoji pružni prelaz.
U okviru projekta izgradnje bpodvožnjaka planirana je izgradnja i tri kružna toka. Jedan kružni tok će biti kod „Horoskopa“, drugi kod „Elektrodistribucije“, a treći na putu od „Horoskopa“ ka železničkoj stanici.
„Konture kružnih tokova koji će biti izgrađeni u okviru projekta izgradnje podvožnjaka će se već moći videti za nekih mesec i po dana, za dva su već obezbeđena sredstva od Republike Srbije, a za sredstva za treći smo tek konkurisali“, rekao je Bugadžija.
Za kraj on je dodao da veruje da će podvožnjak kompletno biti urađen i zvanično pušten u rad na Dan Grada Sremske Mitrovice, odnosno 8. novembra.
2 komentari
A KO ĆE PLATITI PENALE ZA PROBIJANJE OVOG ROKA. KOLIKO SE SEĆAM ROK JE BIO 265 DANA.
LJUDIMA KOJI ŽIVE U BLIZINI JE ŽIVOT KRAJNJE OTEŽAN SVO OVO VREME
ROK JE PROBIJEN A SADA SE NI NE ZNA KADA ĆE BITI GOTOVO.
MISLIM ŠTO SU I POČINJALI AKO NEMA NOVCA.
Bitno je da vec imaju pratece firme za bezbednost i zastitu na radu , a sta rade inspekcije rada onda ? A i ovi sto organizuju radove tj ta firma dosad su se bas proslavoli u organizaciji i obecanim rokovima
Sramite se organizatori ovo je nevidjena bruka i sramota a ni dalje krajni rok zavrsetka radova se ne zna
Komentari su zatvoreni.