Sremska Mitrovica – Revijalnom trkom biciklista u prisustvu predsednice Vlade Republike Srbije Ane Brnabić, direktora Uprave za kapitalna ulaganja Autonomne pokrajine Vojvodine Nedeljka Kovačevića, predstavnika lokalne samouprave Grada Sremska Mitrovica na čelu sa gradonačelnikom Vladimirom Sanader i mnogobrojnih gostiju danas je i zvanično, svečano pušten u funkciju oko 5 miliona evra vredan novoizgrađeni podvožnjak na ukrštanju magistralne pruge Beograd – Šid – državna granica i lokalnog puta u Fruškogorskoj ulici. Otvaranju je izmedju ostalih prisustvovao i ministar poljoprivrede Branislav Nedimović, nekadašnji prvi čovek Mitrovice tokom čijeg mandata je otpočela izgradnja podvožnjaka.
Prisutnima se prvo obratio gradonačelnik Sanader koji nije krio zadovoljstvo što je jedan od najvećih infrastrukturnih projekata u poslednjih nekoliko godina uspešno realizovan.
Predsednica Vlade Ana Brnabić istakla je da je Mitrovica grad koji se brzo razvija, koji je sopstvenim sredstvima uspeo da realizuje jedan izuzetno značajan projekat i da je to grad u kojem je stopa nezaposlenosti oko 9%.
Direktor Uprave za kapitalna ulaganja Kovačević pohvalio je Sremsku Mitrovicu i ljude koji je vode navodeći da je ostvarena dobra saradnja izmedju lokalne samouprave i Pokrajinske Vlade.
Prethodne dve godine u Sremskoj Mitrovici svakako je obeležila gradnja podvožnjaka koji će spajati severni i južni deo grada. Mitrovčani su na realizaciju ovog projekta čekali više od četrdeset godina i sada nestaju sve prepreke za širenje i razvoj grada prema Fruškoj gori, što će olakšati protok saobraćaja, pogotovo prema industrijskoj zoni uz autoput i prema nekoliko fruškogorskih sela.
Ono što je posebno zanimljivo istaći jeste da je na ovoj saobraćajnici primenjena savremena tehologija gradnje koja je omogućila da se ni jednog trenutka ne prekida železnički saobraćaj iznad gradilišta. Ovakav način gradnje omogućio je da Železnice Srbije ispunjavaju obaveze prema svim učesnicima u železničkom saobraćaju pošto nije bilo zaustavljanja vozova iznad gradilišta.
Nakon završetka pešačkog mosta preko Save, ovo je naveći projekat koji je Mitrovica imala u svojoj novijoj istoriji. Podvožnjak je građen godinu dana i osam meseci u više faza, a ukupna vrednost iznosi oko 5 miliona eura. Veći deo sredstava obezbeđen ja iz budžeta Grada, a Vlada Vojvodine je preko Uprave za kapitalna ulaganja obezbedila 80 miliona dinara.
U okviru ovog projekta izgrađena su i dva kružna toka. Izgradnju kružnog toka kod Elektrodistribucije sa 30 miliona dinara pomoglo je Ministarstvo privrede, dok su radovi na kružnom toku kod Horoskopa, čija je projektovana vrednost 60 miliona dinara, realizovani preko JP Putevi.