Sremska Mitrovica – Danas je u Gradskoj kući na konferenciji za medije načelnik Gradske uprave za opšte i zajedničke poslove Miroslav Jokić, predstavio novu e-uslugu u okviru elektronske uprave Grada Sremska Mitrovica. U pitanju je usluga pod nazivom “Moj predmet” koja će omogućiti građanima da elektronskim putem provere u kojoj fazi rešavanja se nalazi njihov zahtev.
“Reč je o usluzi “Moj predmet” koji omogućava našim građanima da potpuno elektronskim putem sa svog računara, na poslu, kod kuće, pa i u kafiću provere u kojoj fazi se nalazi rešavanje njihovog zahteva koji su dostavili nadležnoj upravi. Takođe, ova usluga omogućava da naši građani sve informacije o predatom zahtevu dobijaju putem sms poruke ili putem emaila”, rekao je Jokić i dodao da je ovo jedna revolucionarna usluga koja će omogućiti građanima da na jedan efikasan način kontrolišu šta se dešava sa njihovim predmetom i koja je brzina rešavanja istog.
Jokić je objasnio da se aplikaciji pristupa preko zvaničnog sajta Grada Sremska Mitrovica, na kojem postoji poseban baner MOJ PREDMET. Pristup svojim predmetima građani vrše unošenjem broja predmeta i šifre koju dobijaju od gradskih služenika prilikom podnošenja zahteva.
“Cilj uvođenja e-usluga, pa samim tim i ove jeste omogućavanje svim građani Sremske Mitrovice da svoja prava ostvare na jedan brz i efikasan način bez dolaska u prostorije uprave i dugog čekanja u redovima”, rekao je Jokić.
Za kraj konferencije načelnik je rekao i da Mitrovčani nisu u potpunosti upoznati sa svim prednostima koje mogu imati od elektronske uprave, ali da je za naredni period u planu jedna agresivna medijska kampanja koja će tu sliku da promeni.