Sremska Mitrovica/Ozon Media – Kancelarija za mlade Sremske Mitrovice održala je sedmu konferenciju „Mladi preduzetnik“ u okviru projekta „Karijerni info servis“, usmeravajući fokus na digitalni marketing i lokalna preduzeća koja ostvaruju uspeh.
Ovogodišnja konferencija privukla je pažnju mladih preduzetnika koji su podelili svoja iskustva kako pretvoriti hobije u profitabilne poslove. U ime Grada Sremska Mitrovica, događaju su prisustvovali Petar Samardžić, zamenik gradonačelnice, i Zoran Miščević, zamenik načelnika Gradske uprave za kulturu i sport.
Biljana Matić, koordinatorka Kancelarije za mlade, istakla je značaj društvenih mreža za mlade te kako je konferencija okupila predavače koji su mladima objasnili mogućnosti bavljenja digitalnim marketingom i predstavili lokalne uspešne brendove.
„Ova konferencija je rezultat našeg truda da mladima omogućimo uvid u mogućnosti digitalnog sveta i poslovne perspektive koje pruža. S obzirom na to da su svi maturanti veoma aktivni na društvenim mrežama, shvatili smo da je važno pružiti im uvid kako te platforme mogu postati temelj za razvoj karijere. Kroz radionice sa maturantima mitrovačkih srednjih škola, prepoznali smo interesovanje za digitalni marketing, rad sa brendovima ili kreiranje sadržaja. Ove godine imamo drugačije sagovornike, tu je takođe i Kafeterija koja je već mnogo godina poznata u našem gradu i imaju uvek zanimljive priče. Ova sedma konferencija Mladi preduzetnik, deo je našeg dugogodišnjeg projekta koji ima za cilj da podstakne mlade da prate svoje strasti i hobije, koje možda danas smatraju samo hobijem, a sutra se pretvaraju u izvor prihoda.“
Gorana Ristevski, kreativni strateg u agenciji ‘GrowMojo’, istakla je da mladi mogu da se bave onim što vole, čak i ako to nisu tradicionalne profesije. Isto tako, podstakla je mlade da istraže različite oblasti, čak i one koje nisu prisutne u njihovom okruženju.
„Nadam se da će moj primer inspirisati mlade ljude da razmisle izvan okvira tradicionalnih karijera. Postoji čitav svet mogućnosti koje možda nisu prisutne u njihovom neposrednom okruženju ili ih nisu ni razmatrali. Čak i sa fakultetskim obrazovanjem, otvorena su vrata za različite oblasti, uključujući i marketing. Tokom školovanja, ukoliko osete interesovanje za nešto što se ne uklapa u tradicionalne šeme, važno je znati da se mogu preusmeriti. Moje iskustvo rada u marketinškoj agenciji u Beogradu i sadašnji posao u američkoj agenciji su primeri kako se proširenjem horizonta mogućnosti mogu postići zanimljive i uspešne karijere.“
Ristevski je naglasila važnost rada u oblasti interesovanja i pružila savete mladim preduzetnicama kako da uspešno vode svoje poslove na društvenim mrežama, posebno ističući važnost ženskog preduzetništva.
Tijana Simić, poznatija kao Tixyca na društvenim mrežama, privukla je pažnju svojim iskustvom samozapošljavanja. „Društvenim mrežama se bavim već četiri godine, a kao preduzetnica već godinu dana. Moja poruka mladima je da istraže tržište, otkriju svoju strast i upuste se u ostvarenje svojih ciljeva“, izjavila je Simić.
Samozapošljavanje i preduzetništvo, posebno kroz digitalni marketing, postaju sve atraktivniji izbor mladih. Ovo konferencija je pružila uvid u raznolike mogućnosti i inspiraciju za mlade da se upuste u sopstvene biznis avanture.