SREMSKA MITROVICA. Intenzivno se radi na bušenju tunela kroz Frušku goru koji će biti dugačak 3,5 kilometara. Izvode se intenzivni radovi na Fruškogorskom koridoru koji obuhvataju bušenje budućeg najdužeg tunela u Srbiji.
Okolna geologija nije bila naklonjena inženjerima, koji se trude da obezbede zemljište iza potpornog zida, s obzirom na to da se sastav i struktura zemlje na maloj udaljenosti značajno razlikuju.
Radovi na dvosmernom tunelu ispod Fruške gore, kao i na Fruškogorskom koridoru, započeti su 1. maja 2021. godine. Ukupna vrednost ovog koridora iznosi 606 miliona evra.
Paralelno se vrši bušenje obe tunelske cevi, sa obe strane Fruške gore. Radove izvodi kineska kompanija CRBC, čiji je radnicima bilo potrebno gotovo godinu i po dana da ojačaju okolne padine na severnom portalu tunela.
Pre šest meseci započeto je bušenje tunela hidrauličnim bušilicama, budući da je upotreba dinamita zabranjena u nacionalnom parku.