Bačku, Srem, Mačvu i Podrinje povezuje tri važna pravca. Auto put se otvara u septembru

Od strane Ozon
0 komentari

SREMSKA MITROVICA. Fruškogorski koridor od Novog Sada do Rume, auto-put Ruma-Šabac, brza saobraćajnica Šabac-Loznica na sve tri trase radi se punom parom. Reč je o deonici dugoj 55 kilometara. Auto-put Ruma-Šabac biće otvoren već u septembru.

Radovi se trenutno izvode na izgradnji nasipa, na dužini od 18 kilometara, na lozničkom delu. Trenutno se izvode i radovi na 13 mostovskih konstrukcija, od ukupnih 20. U proseku je angažovano 200 radnika i tehničkog osoblja, kao i 120 sredstava mehanizacije.

Deonica puta Šabac-Loznica

Direktor “Koridori Srbije” Aleksandar Antić, naglasio je za televiziju Pink, da je trenutno u fazi otvaranje trase dužine 12 kilometara na šabačkoj deonici puta.

– U ovom trenutku, radimo zemljane radove na trasi i objekte – istakao je Antić.

Duž ove trase uvelike niče objekat za objektom

– Kada sve bude završeno od Beograda do Šapca, stizaće se za 40 minuta, a do Loznice za sat i 10. Ovaj auto-put i brza saobraćajnica predstavljaće ogromnu razvojnu šansu za čitav ovaj kraj, oni će zaista ubrzati zapadnu Srbiju. Kada završimo novu brzu saobraćajnicu od Loznice do Šapca, stizaće se za 30 minuta – reči su direktora “Koridora”.

Na Fruškogorskom koridoru biće najduži tunel u Srbiji

Fruškogorski koridor, kao jedan od najvećih infrastrukturnih projekata počeo je prošle godine, a radovi su uveliko vidljivi. Kako je najavljeno, neki će biti gotovi već u septembru čime će funkcionisanje i dolazak do željene lokacije biti mnogo olakšani
Uporedo sa izgradnjom puta Ruma- Šabac, radi se i pravac Šabac- Loznica koji će biti završen do sledeće godine, čime će put između Beograda i Loznice trajati sat vremena.

Most će biti deo Fruškogorskog koridora, brze saobraćajnice Novi Sad-Ruma. Njegovom izgradnjom još jedan cilj će biti ostvaren: rasteretiće se urbanizovane površine i izmesti tranzitni saobraćaj s prostora Nacionalnog parka “Fruška gora”.

Efekti izgradnje koridora ogledaće se i u poboljšanju regionalne pozicije u domenu pristupačnosti, u saobraćajnom rasterećenju urbanih područja (obilaznica oko Novog Sada, Iriga i Rume) i uklanjanju tranzita sa područja Nacionalnog parka „Fruška gora”, izgradnjom tunela Iriški venac.

Projekat će pogodovati očuvanju životne sredine Fruške gore, zagađenje će biti eliminisano, brže će se putovati, a put će biti kvalitetniji i moderniji.

Manja kilometraža i kraći boravak automobila na deonici znači i znatno manju emisiju štetnih gasova. Takođe, bez uzbrdica kroz Nacionalni park vozila će, naročito ona teretna, bez naprezanja savladavati ovu prepreku, što dodatno smanjuje potrošnju, a samim tim i proizvodnju štetnih materija.

Ukupna dužina brze saobraćajnice iznosi 47,7 km, i obuhvata četiri deonice.

Možda Vam se svidi i