Gradiće se novi most

Od strane Ozon
1 komentar

Novi most preko kanala Bogaz u Mačvanskoj Mitrovici, prema najavama nadležnih biće znatno duži od postojećeg, imaće dve kolovozne trake i isto toliko pešačkih staza. Radi se o mostu koji će spajati naselje Lopatovac i ostatak ovog mačvanskog mesta.

Postojeći most je pre nekoliko godina zbog lošeg stanja u kojem se nalazi stavljen van funkcije za motorni saobraćaj i preko njega mogu da prelaze samo biciklisti i pešaci.

Kako je objasnio predsednik Skupštine grada Sremska Mitrovica Tomislav Janković, trenutno je u toku izrada katastarsko – topografskog prikaza na osnovu koga će lokalna samouprava da pošalje zahtev Javnom vodoprivrednom preduzeću “Vode Vojvodine” za izdavanje svih potrebnih uslova za izvođenje radova.

“Imali smo dva predloga, idejna rešenja za izgradnju mosta, prvobitan predlog je bio da se most izradi na postojećoj lokaciji, odnosno na mestu gde se sada nalazi stari most, a drugi predlog da most bude izgrađen u produžetku ulice Lale Stanković. Taj drugi predlog jeste i bolji i onaj koji će najverovatnije i biti naše konačno rešenje zato što će pre svega on bolje regulisati saobraćaj. Po tom predlogu novi most će biti nešto duži nego što je prvobitno zamišljeno, imaće dve saobraćajne trake dužine po tri metra, i dve pešačke staze po 1,5 metara, što znači da će 9 metara biti minimalna širina mosta”, objašnjava Janković.

On dalje dodaje da će se nakon dobijanja dokumentacije od “Voda Vojvodine” pristupiti izradi projektno – tehničke dokumentacije i da su očekivanja da do kraja jeseni startuje i sama realizacija projekta, odnosno konkretni radovi.

“Izgradnju novog mosta finansiraće Vlada Republike Srbije preko Javnog preduzeća “Putevi Srbije”. Prvobitna vrednost projekta je iznosila oko 8,3 miliona dinara, kada kažem prvobitna to mislim da je građen most na lokaciji gde se nalazi postojeći, ali s obzirom da smo taj predlog zamenili drugim ne bih mogao reći kolika će vrednost projekta iznositi, ali pretpostavljam da će biti veća”, rekao je Janković.

Postojeći most je napravljen 1974/75. godine od dela tadašnjeg pontonskog mosta i to kao privremeno rešenje, dok se ne izgradni pravi most. To se nažalost nikada nije desilo i postojeći most se kao takav koristio do pre nekoliko godina. On neće biti uklonjen i kada novi most bude izgrađen i dalje će služiti pešacima i biciklistima da pređu kanal Bogaz.

Možda Vam se svidi i

1 komentar

predrag 03.09.2019. - 11:32 pm

pa sto ne rekoste ko je postavljo dzakove sa peskom da bi neovlasceno podigo nivo Zasavice pa srusio stubove mosta,,,,ILI SU PAPIC I SIMIC ZAKONOM ZASTICENI ….a znamo i ciji je bager ucestvovo u postavljanju dzanbo vreca

Komentari su zatvoreni.